• Ervaring

    De standaard Online Marketing Dashboards zijn ontwikkeld met de kennis van 20 jaar ervaring in de markering branche.

  • Analyse

    Op de eerste dag van de nieuwe maand zijn de standaard Dashboards bijgewerkt en is er inzicht in de Online Marketing prestaties van de afgelopen maand. Je kunt gelijk beginnen met de analyse.

  • Snel inzicht

    De data wordt maandelijks automatisch opgehaald uit de databronnen. Sneller inzicht nodig? Vraag naar de mogelijkheden om wekelijks of dagelijks de data op te laten halen.

KPI’s Webshop performance

Gemiddelde bestelwaarde

De gemiddelde bestelwaarde wordt berekend door de omzet van een maand (of jaar) te delen door het aantal bestellingen.

Verlatingspercentage winkelwagen

Niet iedereen die producten in een (online) winkelwagen plaatst rekent deze ook af. De verzendkosten kunnen te hoog zijn of het product is niet meer op voorraad.

Conversie ratio

Het aantal bezoekers van je website gedeeld door het aantal bezoekers die een bestelling in je webshop afronden.

Haal meer omzet uit je webshop!

Vraag gratis en vrijblijvend een quickscan aan voor je webshop.