• Ervaring

    De standaard Online Marketing Dashboards zijn ontwikkeld met de kennis van 20 jaar ervaring in de markering branche.

  • Analyse

    Op de eerste dag van de nieuwe maand zijn de standaard Dashboards bijgewerkt en is er inzicht in de Online Marketing prestaties van de afgelopen maand. Je kunt gelijk beginnen met de analyse.

  • Snel inzicht

    De data wordt maandelijks automatisch opgehaald uit de databronnen. Sneller inzicht nodig? Vraag naar de mogelijkheden om wekelijks of dagelijks de data op te laten halen.

KPI’s E-mail performance

Aantal geopende e-mails

We ontvangen dagelijks veel e-mails. Je wilt dat je e-mails worden geopend, gelezen en dat ze doorklikken naar je website. Hoe vaak verdwijnt de ontvangen e-mail direct naar de prullenmand?

Uitschrijfpercentage

Bij een e-mailcampagne kan de ontvanger ervoor kiezen zich uit te schrijven. Ze zijn niet meer geïnteresseerd in je producten / diensten. Hoe kun je de interesse vasthouden?

Spam

Het vermelden van bepaalde woorden in een e-mailcampagne kan de aanleiding zijn dat de e-mail in de spam map terechtkomt. Hoe voorkom je dit?

Heeft je e-mailcampagne het gewenste resultaat?

Vraag gratis en vrijblijvend een quickscan aan voor je e-mailcampagne.